Kategorie

Newsletter

Zapisz się do newslettera i dowiedz się pierwszy o konkursach i promocjach!

    Podaj nam swój adres email aby otrzymywać informację o atrakcyjnych promocjach i nowościach. Szanujemy Twoją prywatność - nie udostepniamy nikomu Twojego adresu email. Gwarantujemy, że nie rozsyłamy SPAMU - otrzymasz od nas nie więcej niż 2 wiadomości na miesiąc

Ostatni komentarz

Na wstępie uwaga, wiedziałem co kupuję wiec pewne wady tego noża są dla mnie cechami. Np waga to ponad 222g (w opisie wkradł się mały...

Michał Jabłoński
Nóż motylkowy Schrade USA D2 Manilla Folder SCMF

POMOC


REJESTRACJA

Zapomniałem hasła, – co zrobić?
Czy posiadanie loginu i hasła jest niezbędne, aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie DEMILITAR.PL?
Czy można modyfikować dane podane podczas rejestracji?
Czy moje dane osobowe udostępniane/sprzedawane są innym podmiotom?


ZAMÓWIENIA

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czy mogę modyfikować zamówienie?


WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Czy zabezpieczacie przesyłki przed uszkodzeniem?
Czy zamówiony towar może być wysłany za granicę?
Jakie są koszty dostawy przesyłki?
Jaki jest czas dostawy produktów?


PŁATNOŚCI

Na jaki rachunek bankowy należy dokonać płatności za zamówienie?
Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?
Czy ceny podawane w sklepie DEMILITAR.PL zawierają podatek VAT?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?


WYMIANA I ZWROTY

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób sklep zwraca pieniądze za odesłane rzeczy?
Czy mogę zwrócić zakupiony towar i ile mam na to czasu?


REKLAMACJE

Co zrobić, kiedy produkt dotrze uszkodzony?




REJESTRACJA

Zapomniałem hasła – co zrobić?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła wystarczy, że w panelu logowania klikniesz na tekst "Nie pamiętasz hasła?" i podasz adres e-mail użyty podczas rejestracji. Nowe hasło zostanie przesłane w przeciągu kilku minut.

Czy posiadanie loginu i hasła jest niezbędne, aby móc dokonywać zakupów?

NIE – nasz sklep udostępnia swoim Klientom możliwość dokonywania zakupów bez konieczności rejestrowania konta. Jednak, jeżeli zdecydują się Państwo na dołączenie do grona naszych zarejestrowanych Klientów uzyskają Państwo możliwość przeglądania historii swoich zakupów, wygodnego monitorowania procesu zamówienia oraz zaoszczędzą Państwo czas przy kolejnych zakupach unikając ponownego wypełniania danych potrzebnych do realizacji zamówienia.

Jak dokonać rejestracji w sklepie DEMILITAR.PL?

Aby zarejestrować konto w sklepie należy kliknąć napis „zaloguj” lub "twoje konto", a następnie „zarejestruj się”. W kolejnym kroku zostaną Państwo poproszeni o wypełnienie danych potrzebnych do założenia konta i realizacji zamówień.  Po prawidłowym wypełnieniu formularza i kliknięciu napisu „zarejestruj się” otrzymają Państwo na adres mailowy wiadomość potwierdzającą aktywacje konta. 

Czy można modyfikować dane podane podczas rejestracji?

TAK – w dowolnej chwili swoje dane możesz modyfikować korzystając z panelu klienta. W tym celu wystarczy zalogować się na swoje konto, wpisując login oraz adres e-mail, który został podany podczas rejestracji i przejść do zakładki "Moje informacje osobiste" i/lub "Moje adresy".

Czy moje dane osobowe udostępniane/sprzedawane są innym podmiotom?

NIE – sklep DEMILITAR.PL przetwarza Państwa dane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Jedynymi podmiotami zewnętrznymi, które mają dostęp do danych osobowych są firmy przewozowe, które sprawnie dostarczają Państwa zamówienia. Kupując w naszym sklepie nie musisz obawiać się, że Twoja skrzynka pocztowa zostanie zasypana SPAMEM, a Twoje dane zostaną udostępnione innym podmiotom w celach marketingowych. Szczegóły na temat naszej Polityki Prywatności znajdziesz tutaj.


ZAMÓWIENIA

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

TAK – do czasu dokonania płatności i wysyłki zamówienia mają Państwo możliwość rezygnacji z zamówionych przedmiotów. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia oraz jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dodatkowo kontaktując się z naszymi pracownikami mogą Państwo modyfikować rodzaj płatności, sposób wysyłki oraz dokonać zmian w liście przedmiotów, które Państwo zamówili bez konieczności anulowania całego zamówienia.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Od momentu złożenia i opłacenia zamówienia do jego wysyłki najczęściej nie mija więcej niż 24 godziny w dni robocze.

Czy mogę modyfikować zamówienie?

TAK – do momentu wysyłki Państwa zamówienia mogą Państwo w dowolnej chwili zmodyfikować swoje zamówienie poprzez kontakt z naszym działem obsługi klienta. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i skontaktowanie się z naszymi pracownikami.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA        

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

TAK – jeżeli chcą Państwo odebrać zakupiony towar osobiście prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu zamówienia oraz kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dzięki temu otrzymają Państwo informację, od kiedy zakupione przedmioty będą na Państwa czekały w siedzibie firmy przy ul. Pokoju 21, 42-575 Gródków.

Czy zabezpieczacie przesyłki przed uszkodzeniem?

TAK - dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były dostarczane do klienta w sposób bezpieczny. Każda przesyłka jest zapakowana w sposób, który minimalizuje ryzyko jakiegokolwiek uszkodzenia.

Czy zamówiony towar może być wysłany za granicę?

TAK -  w tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego przez Państwa rodzaju dostawy oraz wagi produktów. Szczegółowe informacje na ich temat znajdują się w zakładce Dostawa.

Jaki jest czas dostawy produktów?

Czas dostawy produktów jest zależny od wybranego dostawcy. Korzystając z usług firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomatów InPost zamówienie dociera w przeciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłki nadane za pomocą Poczty Polskiej zazwyczaj docierają do Państwa w terminie do 3 dni roboczych od dnia nadania.

PŁATNOŚCI

Na jaki rachunek bankowy należy dokonać płatności za zamówienie?

Płatności należy regulować na rachunek bankowy Deutsche Bank, numer rachunku: 68 1910 1048 2519 2085 9811 0001, Dane odbiorcy: DEMILITAR.PL ul.Pokoju 21 42-575 GRÓDKÓW w tytule podając numer zamówienia.

Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?

Sklep umożliwia Państwu następujące metody płatności:

      • - płatność przelewem na konto bankowe
      • - płatność realizowana za pomocą systemu transferuj.pl
      • - płatność przy odbiorze przesyłki

Czy ceny podawane w sklepie DEMILITAR.PL zawierają podatek VAT?

TAK wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami BRUTTO i zawierają w sobie podatek VAT.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

TAK, na życzenie klienta sklep wystawia faktury VAT. Jeżeli chcą Państwo otrzymać od nas fakturę VAT, należy w koszyku odznaczyć pole "Takie same dane rozliczeniowe"  i uzupełnić je danymi, które mają znaleźć się na fakturze VAT. Jeżeli nie odznaczyli Państwo tej opcji podczas realizacji zamówienia mogą Państwo zgłosić chęć otrzymania faktury kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Więcej informacji na temat realizacji zamówienia znajduje się w dziale "Jak zamawiać".

 WYMIANA I ZWROTY

Czy mogę zwrócić zakupiony towar i ile mam na to czasu?

Zgodnie z prawem zakupione produkty możecie Państwo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot środku następuje do 14 dni od momentu odebrania odesłanego przez Państwa towaru.

W jaki sposób sklep zwraca pieniądze za odesłane rzeczy?

Pieniądze są zwracane na numer konta bankowego, z którego była realizowana płatność, a w przypadku jego braku na numer rachunku wpisany na formularzu zwrotu.

REKLAMACJE

Co zrobić, kiedy produkt dotrze  wadliwy lub uszkodzony?

Jeżeli otrzymali Państwo wadliwy lub uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w zakładce „Gwarancje i reklamacje” gdzie przedstawione są wszelkie potrzebne informacje. Jeśli to nie wystarczy prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

 

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu:

DEMILITAR.PL

Ul. Pokoju 21
42-575 GRÓDKÓW

tel 732 999 001
tel 732 999 002
sklep@demilitar.pl

NIP:625-132-13-83
REGON: 276542840
Rachunek bankowy:
68 1910 1048 2519 2085 9811 0001