Kategorie

Newsletter

Zapisz się do newslettera i dowiedz się pierwszy o konkursach i promocjach!

    Podaj nam swój adres email aby otrzymywać informację o atrakcyjnych promocjach i nowościach. Szanujemy Twoją prywatność - nie udostepniamy nikomu Twojego adresu email. Gwarantujemy, że nie rozsyłamy SPAMU - otrzymasz od nas nie więcej niż 2 wiadomości na miesiąc

Aktualności

Ostatni komentarz

Taki jest w sam raz do drobnych i nie tylko prac, Estetyczny i trwały mały folderek bardzo ostry z fabryki. Ponadto wysyłka bardzo,...

Marek Pietkiewicz
Nóż Sanrenmu składany 710

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU DEMILITAR.PL

 

Z uwagi na bezpieczeństwo i poufności danych naszych Klientów sklep DEMILITAR.PL wdrożył Politykę Prywatności, w której uregulowane i przedstawione są procedury postępowania z danymi osobowymi, które zostały nam powierzone.

Znajdą Państwo tutaj odpowiedź na pytania odnośnie przekazanych nam informacji: sposobu ich gromadzenia; celach, w jakich są one pozyskiwane i wykorzystywane; ich bezpieczeństwie oraz przetwarzanie.

Prosimy pamiętać, że podanie danych osobowych oraz zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne, a przekazane nam informację są wykorzystywane wyłącznie w zakresie i celu, na który wyrazili Państwo zgodę.  W każdej chwili macie Państwo prawo do aktualizacji, edycji lub całkowitego usunięcia swoich danych osobowych. Aby to uczynić prosimy skontaktować się z nami – bezzwłocznie je zmodyfikujemy.

Jeśli jednak jako Kupujący nie podasz nam informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia i nie wyrazisz zgodny na ich przetwarzanie nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia. 

Aby rozwiać Twoje obawy poniżej w kilku punktach przedstawiliśmy szereg informacji oraz stosowanych przez nas procedur, które powinny Cię przekonać, co do bezpieczeństwa i przejrzystości, z jaką gromadzimy i posługujemy się Twoimi danymi, tak, aby nie pozostawić wątpliwości odnośnie właściwego postępowania z otrzymanymi od Ciebie informacjami i zagwarantować Ci ich bezpieczeństwo. 

 

1. Administrator danych osobowych sklepu demilitar.pl jest:

DEMILITAR.PL Marek Kruczek

Ul. Pokoju 21

42-575 Gródków

NIP: 625-132-13-83 REGON: 276542840

 

 

 2.  Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe wykorzystywane są w oparciu o politykę bezpieczeństwa danych osobowych i politykę bezpieczeństwa systemu IT, które zapewniają ich skuteczną ochronę.

Ponadto dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo, a dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.

Bezpieczeństwo Twoich danych gwarantujemy m.in. poprzez: 

 

-  Dostęp do Twoich danych osobowych, mają tylko ci pracownicy demilitar.pl, którzy zostali przeszkoleni zgodnie z polityką bezpieczeństwa danych osobowych i podpisali stosowne zobowiązania zobowiązujące ich do ochrony.

- System IT sklepu demilitar.pl spełnia wszelkie standardy ochrony danych osobowych.

 Zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz wytycznymi Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Administrator dopełnił wszelkich prawem przewidzianych obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych.

 

 3.  Twoje dane osobowe są nam potrzebne podczas:

I.                     Rejestracji konta

Dane osobowe podane podczas rejestracji niezbędne są do założenia konta w sklepie demilitar.pl . Dodatkowo jeśli zdecydujesz się na rejestrację oszczędzisz sporo czasu – przy kolejnych zakupach nie będziesz musiał /a wypełniać całego formularza zamówienia.  Ponadto zarejestrowany Klient może na bieżąco kontrolować status złożonego zamówienia, przeglądać historię swoich zakupów oraz samodzielnie poprawiać, modyfikować lub całkowicie usunąć swoje dane osobowe ze sklepu demilitar.pl.

Podczas rejestracji konta prosimy Cię o Twoje:

- Imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny (potrzebne nam do wystawienia dokumentu sprzedaży oraz nadania przesyłki);

- Adres e-mail (potrzebny do zalogowania się w sklepie demilitar.pl oraz ułatwiający komunikację);

- Numer telefonu (wymagany przez przewoźników, aby sprawnie doręczyć Twoją przesyłkę).

Pamiętaj – dane podane w trakcie rejestracji są używane wyłącznie przez demilitar.pl i nie wykorzystujemy ich w żaden inny sposób!

II.             Składania zamówień

Podczas składania zamówienia prosimy Cię o podanie danych, które pozwolą nam dostarczyć Ci zamówione przedmioty. Jeżeli jesteś zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem, Twoje dane częściowo zostaną pobrane z danych podanych w trakcie rejestracji.

Podczas składania zamówień prosimy Cię o Twoje:

- Imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny (potrzebne nam do wystawienia dokumentu sprzedaży oraz nadania przesyłki);

- Adres e-mail (potrzebny do zalogowania się w sklepie demilitar.pl oraz ułatwiający komunikację);

- Numer telefonu (wymagany przez przewoźników, aby sprawnie doręczyć Twoją przesyłkę).

Dodatkowo jezeli będziesz chciał kupić przedmioty, których zakup wymaga pełnoletności poprosimy Cię o nr pesel oraz datę urodzenia.

Jeżeli zdecydujesz się na dostawę na inny adres, lub wystawienie dokumentu sprzedaży na inne dane niż te, które zostały wskazane podczas rejestracji lub w trakcie składania zamówienia dodatkowo poprosimy Cię o podanie danych uzupełniających. Wówczas potrzebne nam będą dane adresata paczki (imię nazwisko, adres, jego numer telefonu) lub dane osoby, na którą będzie wystawiony dokument sprzedaży (imię nazwisko/nazwa instytucji firmy, adres, telefon kontaktowy oraz ewentualnie NIP).

Aby móc zrealizować Twoje zamówienie podane przez Ciebie dane osobowe sklep DEMILITAR.PL musi powierzyć podmiotom odpowiedzialnym za doręczenie przesyłki:

Twoje imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju dostawy przesyłki przekazywane są firmom:

- Poczta Polska

- InPost

 Jeżeli zdecydujesz się na zrealizowanie płatności poprzez zewnętrzny system płatności, wszelkie dane, które podasz po przeniesieniu na stronę operatora płatności pozostają zarejestrowane w jego bazie i sklep demilitar.pl nie posiada do nich dostępu.

Jeśli skorzystasz z płatności z wykorzystaniem zewnętrznego systemu ratalnego demilitar.pl przekaże wszystkie dane, o ile nie zostały one podane po przejściu na stronę systemu ratalnego, wyłącznie wybranemu przez Ciebie systemowi ratalnemu.

III. Subskrypcji newslettera

Jeżeli w procesie rejestracji lub podczas składania zamówienia wyrazisz zgodne otrzymywanie newselltera zostaniesz poproszony jedynie o podanie adresu e-mail, na który otrzymywać będziesz informacje handlowe od Administratora sklepu demilitar.pl. W dowolnej chwili będziesz mógł zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji poprzez swoje konto na stronie demilitar.pl, klikając w link anulujący subskrypcję znajdujący się w każdej otrzymanej wiadomości lub kontaktując się z administratorem danych.

Pamiętaj – dane podane w trakcie subskrypcji newslettera są używane wyłącznie przez demilitar.pl i nie wykorzystujemy ich w żaden inny sposób!

 

4. Dane, które są pobierane automatycznie

I. Demilitar.pl Cookies

Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego.

Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów. 

Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie

Demilitar.pl wykorzystuje cookies do:

- zapamiętania zalogowania

- zapamiętania zawartości koszyka

- zapamiętania preferencji wyświetlania

- tworzenia raportów oraz statystyk oglądalności i funkcjonowania demilitar.pl

 

II. Google Analytics, AdWords (cookies)

Google Analytics wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu umożliwienia przeanalizowania przez demilitar.pl źródeł ruchu i sposobu, w jaki odwiedzający korzystają z niego, natomiast Google AdWords służy do oceny poprawności i skuteczności prowadzonej działalności reklamowej.

Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.

Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

 III. Obok plików cookies, Sklep Internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować:

  • Państwa adres IP
  • rodzaj platformy
  • rodzaj przeglądarki internetowej

 

5.  Czy udostępniamy Twoje dane?

W szczególnych sytuacjach, w których obowiązujące prawo nakazuje administratorowi udostępnienie zebranych danych organom państwowym demilitar.pl dane takie udostępni. Za wyjątkiem tych sytuacji, Twoje dane osobowe będą ujawnianie wyłącznie w zakresie, celu i podmiotom wymienionym w niniejszej polityce prywatności.

 

6.  Zmiana polityki bezpieczeństwa 

Demilitar.pl zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem

Aktualny tekst polityki prywatności zawsze znajduje się pod adresem: http://demilitar.pl/13polityka-prywatnosci

7. Kontakt

Aby nie absorbować Twojego czasu pracownicy sklepu demilitiar.pl kontaktują się z Tobą korzystając z podanego przez Ciebie e-maila, a tylko w szczególnych sytuacjach wykorzystujemy podany przez Ciebie numer telefonu.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, co do polityki prywatności i bezpieczeństwa Twoich danych osobowych lub jeśli chcesz zmodyfikować lub całkowicie usunąć swoje dane osobowe, a nie jesteś w stanie zrobić tego samodzielnie albo potrzebujesz pomocy, prosimy o kontakt na numer telefonu 732 999 001; 732 999 002 lub  adres e-mail sklep@demilitar.pl

W powyższych sprawach korespondencje można kierować również na adres:

DEMILITAR.PL 

Ul. Pokoju 21

42-575 Gródków

 

Klauzule informacyjne


Administrator danych osobowych 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Demilitar.pl Marek Kruczek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności (adres do doręczeń): ul. Pokoju 21, 42-575 Gródków, NIP: 625-132-13-83.

Administrator danych przetwarza dane osobowe pozyskiwane poprzez stronę Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”.


Dane osobowe

Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.


Bezpieczeństwo danych

Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.


Zasady przetwarzania danych osobowych

Administrator danych dokłada wszelkich starań by zapewnić bezpieczeństwo i ochronę Państwa danych osobowych podczas ich przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych w szczególności Administrator danych przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:

  • - w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm),
  • - rzetelnie i uczciwie (zasada rzetelności),
  • - w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
  • - w konkretnych celach, dane nie są zbierane „na zapas”,
  • - nie więcej niż potrzeba (adekwatność),
  • - z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość),
  • - nie dłużej niż potrzeba (czasowość),
  • - zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).

 

Podstawy przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku wyrażenie przez osobę zgody na otrzymywanie informacji handlowych,
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub strony trzeciej.

 

Cele przetwarzania

Administrator danych przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  • - wykonanie umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów,
  • - prowadzenia dokumentacji księgowej w tym wystawiania faktur,
  • - prowadzenia działań marketingowych,
  • - obsługi reklamacji
  • - ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora.

 

Zakres przetwarzania danych

Zakres przetwarzanych danych osobowych to:

  • - dla celu związanego z wykonaniem umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w, zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego (telefon stacjonarny/komórkowy), adres dostawy(ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności). W przypadku Klientów niebędących Konsumentami, Administrator danych może przetwarzać dodatkowo nazwę przedsiębiorcy oraz numer NIP Klienta,
  • - dla celu marketingu zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej,
  • - dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres zamieszkania/prowadzenia działalności, nazwa przedsiębiorcy, oraz numer NIP Klienta,
  • - dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego (telefon stacjonarny/komórkowy), adres dostawy(ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności). W przypadku Klientów niebędących Konsumentami, Administrator danych może przetwarzać dodatkowo nazwę przedsiębiorcy oraz numer NIP Klienta.

 

Podanie danych

Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach może być konieczne. Konieczność podania danych występuje w następujących przypadkach:

  • - zawierania umów z Administratorem (umowa sprzedaży, umowa o świadczenie usług dotycząca rejestracji Konta). Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi dotyczącej rejestracji i prowadzenia Konta skutkuje brakiem możliwości zawarcia ww. umów. W takiej sytuacji podanie danych osobowych jest wymogiem umownym,
  • - z uwagi na obowiązki ustawowe Administratora tj. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora danych obowiązek przetwarzania danych osobowych. Takim obowiązkiem jest przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych. W przypadku niepodania danych osobowych skutkować to będzie niewykonaniem powyższych obowiązków.

 

Okres przechowywania danych

Administrator danych przechowuje dane osobowe przez okres, który jest uzależniony od celu, w jakim są przetwarzane. Dla przetwarzanych danych okres ten przedstawia się następująco:

  • - dla celu związanego z wykonaniem umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usługi elektronicznej, będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy/ świadczenia usług lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Tam gdzie przetwarzamy dane osobowe w oparciu o usprawiedliwiony interes Administratora dane osobowe nie będą przetwarzane do określonego celu jeśli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania. J
  • - dla celu marketingu, dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu,
  • - dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych, dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą),
  • - dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, dane przechowywane są przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeks Cywilny (podstawowy termin dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi 3 lata, a dla umowy sprzedaży 2 lata).

 

Odbiorcy danych

Administrator danych współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, dzięki którym zapewnione jest prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

  • - firmom kurierskim i pocztowym, zajmującym się dostawą przesyłek kurierskich lub pocztowych,
  • - operatorom systemu płatności zapewniającym obsługę płatności,
  • - podmiotom świadczącym usługi informatyczne, w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia sklepu internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu.
  • - firmom windykacyjnym
  • - podmiotom świadczącym usługi prawne
  • - firmom świadczącym usługi księgowe

 

Prawa osoby, której dane dotyczą

W sytuacji, gdy Administrator danych przetwarza Państwa dane osobowe przysługują Państwu następujące prawa:

  • - żądania ich sprostowania - gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
  • - żądania ich usunięcia - gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały przez nas zebrane, Klient cofnął swoją zgodę na przetwarzanie danych, Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania, dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług elektronicznych oferowanych dziecku,
  • - żądania ograniczenia przetwarzania - gdy dane są nieprawidłowe – Klient może żądać ograniczenia przetwarzania na okres pozwalający nam sprawdzić ich prawidłowość, dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem ale Klient nie będzie chciał aby zostały usunięte, dane nie będą nam już potrzebne ale mogą być potrzebne Klientowi do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub Klient wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu),
  • - do przenoszenia danych osobowych - gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody Klienta lub umowy, oraz gdy przetwarzanie odbywa się w sposób automatyczny, W takiej sytuacji Klient, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowania.
  • - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna, iż dotyczące jej przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 

Jeśli Klient udzielił zgody na przetwarzanie danych może ją w każdej chwili wycofać.

 


W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, prosimy o kontakt z Administratorem danych poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie na adres firmy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@demilitar.pl

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Ciebie danych określonych w formularzu zamówienia jest dobrowolne ale konieczne do zawarcia umowy sprzedaży towaru. Podanie danych osobowych wymaganych do zawarcia umowy dotyczącej testowania towarów jest również dobrowolne acz konieczne do zawarcia tej umowy. Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy.


Przekazywanie danych poza EOG

Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Lichtenstein).

 

Przetwarzanie danych osobowych automatycznie

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ( w tym w formie profilowania) jednakże nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację. 
Profilowanie danych osobowych polega na przetwarzaniu Twoich danych (również w sposób zautomatyzowany) poprzez wykorzystanie ich do oceny niektórych informacji o Tobie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.
 

Pliki Cookies

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa – w zależności, z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy).

Podczas wizyty na naszej stronie Internetowej, administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies w następujących celach:

  • Zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia,
  • Zapamiętywania danych z wypełnionych formularzy zamówienia, danych do logowania do Sklepu internetowego,
  • Dostosowania zawartości strony Sklepu internetowego do indywidualnych preferencji Klienta (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu internetowego.

Pliki cookies wykorzystywane w Sklepie Internetowym nie są szkodliwe ani dla Klienta ani dla komputera/urządzenia końcowego wykorzystywanego przez Klienta, dlatego zalecamy niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach.

Mechanizm działania plików cookies można w każdym czasie wyłączyć dokonując zmiany ustawień w przeglądarce internetowej, jednak wyłączenie plików cookies może uniemożliwić prawidłowe korzystanie ze strony Sklepu internetowego. Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobów obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzysta Użytkownik w dziale pomoc.