Kategorie

Newsletter

Zapisz się do newslettera i dowiedz się pierwszy o konkursach i promocjach!

    Podaj nam swój adres email aby otrzymywać informację o atrakcyjnych promocjach i nowościach. Szanujemy Twoją prywatność - nie udostepniamy nikomu Twojego adresu email. Gwarantujemy, że nie rozsyłamy SPAMU - otrzymasz od nas nie więcej niż 2 wiadomości na miesiąc

Aktualności

Ostatni komentarz

ogólnie polecam ale warto wiedziećminusy: - podkładki z nylonu albo innego badziewia - śrubki plastelinowe

Soq
Nóż składany Kershaw Filter 1306BW

gwarancje i reklamacje

Drogi Kliencie. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie zostały legalnie wprowadzone na rynek, są wolne od wad fizycznych i prawnych. Każdy przedmiot znajdujący się w naszej ofercie jest objęty gwarancją producenta, importera lub sklepu DEMILITAR.PL. Sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję wynoszącą co najmniej 12 miesięcy, lecz część asortymentu jest objęta gwarancją dożywotnią.

Dzięki temu masz pewność, że kupujesz produkt oryginalny, najwyższej jakości.

Jak zareklamować produkt?

Jeśli jednak zakupiony u nas produkt ulegnie uszkodzeniu bądź masz zastrzeżenia odnośnie do jego funkcjonowania skontaktuj się z nami listownie; za pomocą maila; lub telefonicznie:

DEMILITAR.PL
Ul. Pokoju 21
42-575 Gródków

tel 732 999 001
tel 732 999 002
sklep@demilitar.pl 

Po złożeniu reklamacji poczekaj przed wysyłką reklamowanego towaru na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą.

Sprawdź czy konkurencja oferuję to samo:

- w ciągu 14 dni Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona
- maksymalnie w ciągu 30 dni odeślemy do Ciebie produkt pozbawiony wad
- nasi pracownicy powiadomią Cię o przebiegu Twojej reklamacji i sposobach jej rozpatrzenia
- pozbawiony wad produkt odeślemy na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym na nasz koszt
- bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty, po uznaniu reklamacji zwrócimy Ci koszt przesyłki na numer konta bankowego wskazany w formularzu reklamacyjnym

Co będzie potrzebne?

Przesyłka z reklamowanym produktem powinna zawierać:
- uzupełnioną kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana)
- dowód zakupu
- dopisek „serwis"
- poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny
LINK

Tak przygotowaną paczkę wyślij do nas za pomocą Poczty Polskiej. Poinformujemy Cię o wszelkich postępach.

Pamiętaj:


- przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami
- korzystaj z przesyłek rejestrowanych, aby Twoja własność nie zaginęła
- przed wysyłką poczekaj na kontakt od naszych pracowników
- umieść na paczce dopisek „serwis" – skróci to czas postępowania reklamacyjnego
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami – pomożemy.